dijous, 23 d’abril del 2009

Escates

Vaig modelant la terra pel camí per on passo. No sempre és fàcil. De vegades em conformo amb què no em modelin a mi. És la forma de sobreviure. Arrenco el vol, veig l'argila petita i llunyana, i cada cop se m'engrandeix l'experiència i se m'empetiteix la ignorància i la violència. Vaig volant. Em surten escates a la pell i la gent les mira. Ja me les canviaré si vull! Em van sortint escates i brànquies i poc a poc arribo a un oasi. La terra s'ha tornat medi aquàtic. Tothom em mira i fa escarafalls, els ofèn la meva degeneració, a tothom els repugna... però jo, puc nedar!

2 comentaris:

Mar ha dit...

algú nedarà amb tu?

Nedar sol no deu ser gaire divertit, però potser això no és l'important.
T'imagines que en comptes d'una automodelació poguessis fer-ho en grup i que cadascu del teu voltant fessin la part que més bonica saben modelar??? seria força més divertit! però potser això no és l'important.
I contribuir en la modelació d'altres? ajudar-les a tenir escates, ales o el que faci falta!No seria Tot molt més divertit??
ai, no, que hem quedat que això no era l'important...

L. ha dit...

Doncs sí! Seria molt més divertit! I què era l'important??
Salut Mar! fins demà! :)