dijous, 27 de març del 2008

Un absurd

- Bon dia.

- Hola, bon dia. Un moment, ara l'atenc, és que estem molt enfeinats...

- D'acord, ja m'espero...

- Perdoni. Què voldrà?

- Doncs miri, estic buscant un generador d'il·lusions.

- Disculpi... el què?

- Sí... un... això no és una merceria?

- Sí, ho ha sigut tota la vida!

- Doncs un generador d'il·lusions! Allò que es fa servir per fer una plantilla i cosir un patró per realitzar alguna cosa agradable!

- Ah... sí, és clar! Nosaltres en diem... formador d'entusiasme plastificat, és més modern.

- En tenen?

- Escolti, vostè de quin manicomi s'ha escapat? Com vol que tinguem aquestes coses! Vagi, que m'està espantant la clientela!

- Sí... ja m'ho semblava... que vostè no tindria il·lusions ni per vendre.

- Les il·lusions no es poden comprar.

- Ja ho sé, simplement s'experimenten, oi? Però és que no sé qui s'ha quedat les meves, perquè fa temps que no en tinc ni una!

- Escolti, no tinc temps per fer de psicòleg, si vol fer el favor de deixar-nos atendre aquestes persones... no veu que s'està fent cua?

- Sí, ja me'n vaig! Vaig a escriure un cartell per trobar-les!

- Vinga, adéu, passi-ho bé! ... quines coses... Jo tampoc tinc il·lusions, ja! Però no faria això per trobar-les! Bé, no faria... res..., no? És igual! Quina bajanada! Qui és el següent?

8 comentaris:

Anònim ha dit...

On són aquelles flors?
A la formiga gandula només l'estimula fer calés (Com es pagaria els massatges i les pessigolles?).
Hi havia un temps en que la gent volia canviar el món.

Unknown ha dit...

hola lor!!!

Son nen i nena, tindré uns nevodets bessons nen i nena!!!! En Quirze i la Nausica!!!!!!!

Fins aviat!!!!

Hi ha mil il.lusions per tenir!!! només es rtacta de buscar-les!

L. ha dit...

Quirze i Nausica!!! M'hauré d'anar familiaritzant!
Això sí que és una bona notícia i una gran il·lusió per tenir!!!
Cuideu molt a la Meritxell, espero que tot surti molt bé!!
Una abraçada gegant per tota la familia!

L. ha dit...

Hola Joan!! M'agrada molt que em facis comentaris, però... no et fiquis amb la formiga gandula!!!! Que a part de ser la creació d'una nena, no té res a veure amb fer calés! És una espècie animal en extinció, la gràcia és que va a contracorrent del que fan les altres formigues. I per què ha de pagar amb diners les pessigolles??? Poden ser fruit d'un intercanvi: 4 pessigolles per cada comentari enginyós que li facin al seu bloc! Mira què bé!

Maria ha dit...

Què bo!! Ara que... sort que les il·lusions no es poden comprar perquè són d'aquells petits tresors que encara no tenen preu...

;)

L. ha dit...

Hola Maria!
Sí, sort!! Les il·lusions són un misteri, arriben quan volen, són un sentiment, no?

Maria ha dit...

ho són, ho són! jo crec que sí!

L. ha dit...

:)