dilluns, 7 d’abril del 2008

Federico

Avui em faig ressò, del descobriment que ha fet la maria al seu bloc: BRUIXA DE DOL. Té un bloc que m'encanta visitar i que el recomano des d'aquí.

boomp3.com

Doncs resulta que ha descobert que la cançó de Marea "ciudad de los gitanos" es una adaptació del poema de Lorca "Romance de la guardia civil española"!! Jo ja deia que em sonava, però com pot ser que se'm passés aquesta cosa fantàstica d'ajuntar Marea amb Lorca!!! I ho diu una boja lorquiana que quan tenia 16 anys anava amb el Romancero dins la funda de la guitarra a tot arreu! Ja sé que han passat molts anys i moltes coses per aquesta cabesita, però això d'oblidar el que en el passat ha sigut tan important m'esgarrifa una mica, on deu anar a parar?

On van a parar les cançons de Mandràgora que ja hem oblidat? On queden amb tota la seva força plasmades?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també vaig tenir la meva època lorquiana.
La cançó està bé. Encara que jo sóc més de jazz, però també m'agrada escoltar altres coses.

L. ha dit...

jejeje! Clar, si t'agrada el jazz, doncs no té massa a veure!
Però una de les gràcies que té la música és la gran diversitat d'estils!! Està bé no tancar-se a res i escoltar-los tots!
Salut!