dijous, 7 de febrer del 2008

Futurologia simpàtica

Obro el 'Metro' per fer l'autodefinit del centre -és un dels costums matinals que m'han quedat des de la Universitat, cada cop amb menys regularitat, clar...-. I mireu què diu el meu horòscop d'avui: ...ejem... posem música així una mica mística amb espelmes...

"Júpiter, planeta 310 veces mayor que la Tierra, el mayor del sistema solar, te dota para traer fortuna y suerte a los que te rodean"!!!

Alça!! Us doto de tota la fortuna i sort a totes les bones persones que em llegiu! Heu vist quin horòscop més generós que tinc? Ara, en canvi jo, por ahí te pudras! ...no te digo...

2 comentaris:

e. ha dit...

Hola!

Els camins dels blogs són inescrutables... no sé per què necessitem escriure, però suposo que hi ha una part de voyeurisme afegida a la necessitat d'escriure en si que sempre hi ha hagut (abans ho feiem en llibretes o paperots o... o no ho feiem!).

Veig que has començat molt animada, amb aquesta ràtio d'escrits per dia jeje Està bé això!

Fins aviat!

Anònim ha dit...

El secret és que no tinc massa feina...
Deus estar d'examens?? Que tinguis sort i fortuna!!! jejeje!