dimarts, 26 de febrer del 2008

Zp-rajoLa

El debat del que tothom parla és com un videojoc d'aquests d'última generació. Tu has de triar un dels dos jugadors, fer un monòleg que sembli un debat i el que més mentides digui i més demagògic sigui, incrementa el seu poder i guanya la partida. Un circ.
Com avui he tingut un dia complicat, des d'aquí aprofito per dedicar-los una cançó, a veure si m'animo una mica!
De fet hauria de ser la lletra de l'Himno, el COE l'hauria d'acceptar perquè és una rima que ha sortit del poble i vaig aprendre quan era nena, té valor històric!
Diu així:
Espanya, Espanya
penjada d'una canya
si la canya cau,
Espanya adéu-siau!!!
I aquí podríem afegir una tornada que expressés que com el que tenim és una herència franquista, fem una metàfora amb la canya cantant:
Si estirem tots, ella caurà
i molt de temps no pot durar!
Segur que tomba, tomba, tomba,
ben corcada deu ser ja!
Aquesta gent em posa creativa...

2 comentaris:

e. ha dit...

mira, la podries haver presentat a eurovisión.
posats a fer cançons pàtries... a més, ja has vist quina ha quedat en primer lloc?

http://www.myspace.com/eurovision2008

menys mal que a espanya són molt avispaos, i se'ls ha acudit fer un final five, del qual hauran d'escollir la cançó.

t'imagines un pelele del buenafuente deixant en evidènia la unagrandeylibre?

jo sí :)

L. ha dit...

juas!!!
què fort! Ja m'ho havien dit això! Però és que fins i tot dobla el nombre de vots del 2on! El Chikichiki... jajajaja! Ridiculitza el concurs des de dins, no?